piątek, 12 lipca 2013

VISA INSTRUCTIONS

Dzisiaj dostałam przesyłkę z agencji i jak zajrzałam do środka to się przeraziłam :)
Wszystko po angielsku i jak sam język nie jest aż tak dużym problemem, to słowa typowo urzędnicze-owszem :)

Zaczęłam się bawić translatorem (żeby mi trochę pomógł) i BACH wielka awaria Internetu w całej okolicy. GRUNT to mieć szczęście!!
Same instrukcje są dość fajne, ale te formularze DS trochę mnie przerażają. Poza tym w DS-2019 wpisali mi (chyba to o mnie :P ) że jestem SECONDARY SCHOOL TEACHER OR STAFF
Owszem "pracowałam" w szkole, ale SPECJALNEJ- ale był to TYLKO STAŻ! i to do końca czerwca, więc z punktu widzenia prawa - jestem bezrobotna;/
Nie wiem jak się do tego odnieść.  I czy w ogóle jest to ważne. Formularz DS-160 mam zamiar wypełnić w weekend (strzelić sobie fotkę-również) a w poniedziałek, będę dzwonić umawiać się na rozmowę. Mam nadzieję, że znajdę numer.
A tak poza tym mam wielkiego stresa, że to właśnie JA nie dostanę wizy. Właśnie przez to, że formalnie nie pracowałam. Bądź....cokolwiek. Mam nadzieję, że to tylko moje paranoje :)

8 komentarzy:

  1. Jak będziesz już się umawiać na spotkanie to zrób to lepiej internetowo, bo telefoniczne dodzwonienie się zajmie ci dwa razy wiecej czasu i nerwów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się tak da, to na pewno spróbuję :) Dzięki za radę

      Usuń
  2. W ktorym miejscu masz to napisane? O tym school teacher?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na górze tego DS-2019 Gdzie jest nazwisko Imię data urodzenia, miejsce urodzenia i miejsce przebywania i POSITION.

      Usuń
  3. kochana, jak to to że jestes bezrobotna dyskwalifikuje Cie do dostania wizy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem. chyba nie bo to wiza J1, ale w panice siedziałam na forach i teraz wariuję :)

      Usuń
  4. skończyłam naukę i byłam bez pracy około roku - i wizę dostałam, więc nie masz się czym martwić, to Cię na pewno nie dyskwalifikuje do dostania wizy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za pocieszenie :) Widziałam, że lecisz 5 sierpnia. Ja najprawdopodobniej 12 :)

      Usuń