sobota, 6 lipca 2013

Zapowiadana rozmowa z host dad

Dzisiaj musiałam zmierzyć się z ojcem dziecka :)
Zadzwonili do mnie i spędziłam ok. 40minut w jego towarzystwie. Ja nie zadawałam prawie w ogóle pytań ponieważ zadałam je wszystkie podczas ostatniej rozmowy z mamą. Pokazałam mu listę pytań jakie jej zadałam, to śmiał się, że całe szczęście, że to nie na niego trafilo.
Pan wydał mi się bardzo fajny i co dziwne- całkiem dobrze szła nam komunikacja.
Zadał mi kilka pytań z serii ,,jak byś się zachowała gdyby...." coś tam naplotłam, a on wydał się być zadowolony. Poopowiadał, zadał inne pytania (takie typowe) Podziękował, powiedział, że porozmawiają z żoną i się odezwą.

Po 15 minutach zadzwonił telefon. Była to mama małego Michaela, powiedziała, że chcą mnie wybrać. Zapytała, czy ja chcę ich, odpowiedziałam (bez wielkiej euforii, żeby nie było :P ) że tak. Bo wydają mi się być bardzo mili, a zależy mi na szybkim wyjeździe.

Więc, jak dobrze pójdzie z wizą, to w sierpniu LECĘĘĘĘĘ :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo Bardzo Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!!! Nie spodziewalam sie takiego zakonczenia tej notki :p
    Ps. Jesli chcesz miec dostep do mojego bloga napisz do mnie maila na megaupair@gmail.com i napisz z jakiego maila sie logujesz na bloggerze i swoj nick z bloggera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :D szybko zleciało!!! :)) posluchaj, w notce nizej przeczytałam o pytaniach pomocniczych z Apia, moglabys mi je podesla na meila? Olaabuda@gmail.com Byłabym wdzieczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh i dołącz gadżet "obserwatorzy" do bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to uruchomić. To mój pierwszy blog i jestem trochę niekumata :)

      Usuń
  5. hej odnosnie Twojego pytania. Tak po official matchu czekasz na papiery z agencji. Kurier dostarczy Ci do domu koperte i tam masz dokumenty, placement letter i pierdoły takie. Dopiero wtedy możesz zacząc na stronie ambasady wypełniac wniosek o wize i umówic się na spotkanie. Kilka dni czeka się na te papiery zazwyczaj w ciagu 10 dni od ogloszenia official matchu je dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. ej nadal nie ma zakładki :P wejdż w układ bloga, tam kliknij 'dodaj gadżet' i musisz poszukać :[
    zdecydowałam się na stany na pewno, ale w troszkę dłużsyzm czasiee:))

    OdpowiedzUsuń
  7. łeeee dalej nie masz tego gadźetu:D dzięki wielkie za pytania, strasznie mi miło, ze pamietałaś!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnę trochę czasu i pobawie się z blogiem :)
      A co do pytań, to nie ma za co :)

      Usuń